منتديات سيتى شات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الإعلانات
مرحبا بك يا زائر نحن نتشرف بتواجد كل العابرين من الأعضاء الطيبين و الطيبات وبكل من يثرى أو تثرى المنتدى بالحوار و المناقشة و المساهمات المفيدة فليس للبخاء مكان هنا ساهمَ / ساهمي بكلمة طيبة أو مقال أو لوحة أو قَصيدة أو فكرة أو رأي أو خبرة يدفع حياتنا للأمام أخر عضو مسجل هند مصطفي فمرحبا به .. تحيات لكم إدارة منتديات سيتى شات

نكت جديده جميله اووووي

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل

Romantic GirL
Romantic GirL
عضو مرشح للاشراف
عضو مرشح للاشراف
اعلام الدول : مصر
عبر عن مودك : ممتازه
مهاراتك الفنية : المطالعة
السمعة : ليس لديك تحذيرات
تاريخ الميلاد : 04/04/1989
https://citychat.yoo7.com/t5009-topic

مُساهمةRomantic GirL الخميس مايو 10, 2012 5:31 pm

زلمي قاعد في مباراة مهمة وجنبه في كرسي فاضي ... اجى واحد وسألها لمين الكرسي ... حكى: لمرتي. طيب وينها ؟ حكاله: ماتت ... رد عليه: طيب ما قدرت تجيب حد ثاني بدلها ... الزوج: لأ - لأنه الكل مشغول في جنازتها.

فقال الزوج لزوجته لقد مللتُ من عشرتك فقالت الزوجه إذا مليت من عشرتي إصرفها خمسْتين ! فضحك الزوج ورزعها كف قلبها فكة

مره واحد كان ماشي علي الطريق بسرعة ومعاه وحده و فجأه شاف في المرايه شرطي عمال يشاور له عشان يوقف العربيه! وجه الشرطي وقاله: أنت سايق فوق 180 كيلو في الساعه والطريق سرعته 80 كيلو في الساعه علشان كده هاعملك مخالفه الراجل... معلش انا كنت فوق 80 بشويه مش كتير الزوجه : ...... لا انت كنت ماشي علي 180 كيلو الزوج: .... نظرة حقد وغل لمراته الشرطي: .... وكمان مخالفه علشان الكشاف الخلفي مكسور الراجل: .... مكسور ازاي انا ما اعرفش انه مكسور الزوجه : .... ايوه انت عارف ان الكشاف مكسور من كم اسبوع الزوج: ..... نظرة حقد وغل لمراته الشرطي: .... ومخالفه كمان لانك مش رابط حزام الامان الراجل: ....... ده انا لسه فاكك الحزام دلوقتي لما وقفت الزوجه : .... لا لا لا ده انت عمرك ما ربطت الحزام الزوج في غيظ صرخ : .... انتي مابتعرفيش تسكتي ابدا الشرطي يقول للزوجه : .... هو دايما بيزعقلك كده الزوجه : .... لا بس لما بيكون سكران الشرطي : .... سكران ؟ !! الراجل: .... لا ما تصدقهاش الزوجه: ... صدقني احنا لسه لاقيين قزازة خمره في العربية لما سرقناها الشرطي: .... يعني العربية مسروقه ..؟ !!! الراجل: ... سيبك منها الله يهديك وانتي اسكتي ولا عليا الطلاق اطلقك الشرطي : .... هو دايما كده يهددك بالطلاق .. ؟؟؟ الزوجة: .... مش لما يتجوزني الأول وبعدين يحلف بالطلاق

الزواج هو : | مرحلة إنتقال الشاب من شراء الورد ? إلى شراء الخضره

قـلـب المـرأه مـثـل المـانـجـو لا يتسع الا لبـذره واحـده اما قلب الرجل !! يــالهـوووووووووووى .. ايــــــــــــه بطيـــــــــخ

فوائد الزوجة النكدية
فوائد الزوجة النكدية تجعل لسان الزوج رطبا بذكر الله - طول اليوم يقول حسبي الله ونعم الوكيل تساعد الزوج على غض البصر لأنه سيكره صنف الحريم تساعد الزوج على صلة الرحم لأنه على طول الوقت عند أمه تساعده على المحافظة على وزنه لأنها تسد نفسه عن الأكل وبسبب قرفه منها سوف يقضي وقتاً أطول في العمل مما سيجعله ناجحاً في عمله محققاً المثل القائل وراء كل رجل عظيم امرأة نكدية!

واحده عانس ماشيه في الشارع . . . لقت راجل نايم جنب الزباله مسكته نفضته وقالت مش حرام دا يترمي

وحدة بشعة بتحكي لجوزها صلح شباك المطبخ لا جارنا يشوفني!?! حكالها هو شافك وحكالي بدو يصلحو ع حسابه!

مدمن فيس بوك راح يخطب أبو البنت سأله : إنت بتعمل إيه في حياتك ؟؟ قاله : والله يا عمى أنا من البروفايل للبيدج و من البيدج للبروفايل لا بروح يوتيوب ولا ماسنجر .. ماليش أصحاب هاكرز .. ولا بروفايلات مزوره واسألوا عنى في الفيس سمعتى زي الفل نقرأ الفاتحه يا عمى ولا عند حضرتك أى كومنت ؟ ابو البنت قاله : لايك وشير يابني

رسالة من متزوجة لحماتها "عزيزتي أم زوجي " لآ تنصحيني كيف أربي اولادي أنا عايشه مع وآحد من أولآدك وشآيفة آخر تربيتك ياحجه!"

قال كان في واحد حشاش دخل على سوبرماركت وسال البائع بجفاصة عندك مارلبورو احمر فاجاب البائع لا والله فذهب الحشاش ودخل الى المحل المجاور وقال له ايه وانت ???!!!

مندوب مبيعات مكانـس كهربائيـة راح لأول بيت، خبط الباب، فتح له صاحب البيت، راح المندوب عالصالة ورمى كيس مليان بالتبن على السجادة ! وقال : شوف يا باشا! المكنسة دي لا صنع الصين ولا صنع اليابان! المكنسة دي عجيبة غريبة ! هتنظف كل التبن اللي كبيته كله! وشرط يا عمو لو منظفتش هاكل التبن ده كله !!! قاله صاحب البيت : عايز معاه بيبسي ولا عصير ؟ قال المندوب : ليه ؟ قال له : لأنه اصلا مفيش في البيت كهربا ....

إزّاي أنا جيت الدنيا؟
طفل صغيّر سأل أمّه: إزّاي أنا جيت الدنيا؟ أمّه قالت له: أنا يا حبيبى حطّيت شويّة سكّر تحت السجّادة لاقيتك جيت... راح الطفل حاطت شويّة سكّر تحت السجّادة وبعد يومين رفع السجّادة قام لقى صرصار.. قام قال له أخ لو ماكنتش أخويا..كنت قتلتك...

زبون مسطول !
سوّاق تاكسى قابل زبون مسطول المسطول قال له: تاخد كام وتودّينى على فين؟ السواق رد عليه وقال له هات اللّى تجيبه وانزل هنا

دكتور عيون قاعد مع خطيبته فى جنينة الأسماك ومعاه وردة قال لها: شايفة الوردة دي يا حبيبتى؟ قالت له: أيوه فرجّع إيده لورا شويّة و قال لها: طب كده؟

Laughing Laughing Laughing

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة

للمشاركة انت بحاجه الى تسجيل الدخول او التسجيل

يجب ان تعرف نفسك بتسجيل الدخول او بالاشتراك معنا للمشاركة

انضم الينا لن يستغرق منك الا ثوانى معدودة!

أنشئ حساب جديد

تسجيل الدخول

ليس لديك عضويه ؟ بضع ثوانى فقط لتسجيل حساب

تسجيل الدخول